FANDOM

Terrathree
[[Plik:

[[Plik:|250px]]

[[Plik:|250px]]

|250px]]
Grupa Śluzaki
Typ Ogień/Roślina TYP OGIEN Roślina
Występowanie Bardzo rzadko 3BARDZO RZADKI
Kolor Skóry brązowo-zielona
Posiadacze Precht Hades (dawniej)
Preferowane środowisko gęste lasy pełne drzew
Typ mocy śluzak moc ziemi

Jest to bardzo rzadki śluzak typu Roślina/Ogień.

WyglądEdytuj

W protoformie ma brązową skórę. Plecy pokrywają długie i cienkie gałęzie, do których przylegają małe listki. Łapki są w zielone paski. Nogi i boki są zielone, otaczające brzuch, na którym to znajduje się ciemnozielone znamię wyglądające jak popękana skała, bardzo podobnie do symbolu elementu Ziemi. Ma średniej długości czułki wyglądające jak gałęzie. Od dolnej części czułek na twarz opadają dwa listki. Ogon śluzaka jest zadarty do góry, i przypomina korzeń.

Po transformacji ma brązowe ciało, wyglądające jak wykonane z drewna. Tułów jest średniej długości, z tyłu mając korzenie podobne do macek/pnączy Vinedrilla, tylko że wykonane z drewna, i gdzieniegdzie pokryte odrobiną liści. Ręce śluzaka są dość masywne, dłonie czteropalczaste, a palce wyglądają jak drewniane szpony. Grzbiet jest wypiętrzony, a na środku grzbietu ułożone liście, które przylegają do ciała. Przednie zęby z dolnej wargi wystają z ust, a śluzak wygląda jakby nie miał nosa (dziury w ciele). Górę głowy pokrywają małe, grube, zaostrzone czułki, których czubek jest w ciemnozielone pasy.

UmiejętnościEdytuj

ProtoformaEdytuj

  • Potrafi wnikać w drzewa, co daje mu szerokie pole do działania:
    • Podróżowanie przez drewniane struktury drzewne.
    • Ukrywanie się w drzewach przed wrogiem.
    • Przelewa ze swojego ciała energię do drzewa, czyniąc je wytrzymalszym.

TransformacjaEdytuj

PodstawoweEdytuj

  • Uderza pięścią lub swoimi korzeniami we wrogów. Korzenie mogą być dodatkowo rozciągane, co pozwala atakować na większe dystanse.
  • Drzewne wnikanie - potrafi wniknąć w drzewo, co daje mu szerokie pole manewru:
    • wykorzystuje drzewo jako środek podróży, mogąc np.: wniknąć w nie i wyjść z drugiej strony. Wnikając w drzewa wcale nie traci na prędkości.
    • ukrycie się w strukturze drzewa przed zagrożeniem, co zwykle wiąże się z przejściem w protoformę.
  • Pobieranie mocy - wbija swoje korzenie w grunt, pobierając z ziemi jej energię, której może użyć do walki. Pobranie zbyt dużej ilości pozbawia fragment ziemi energii, przez co jest bardziej podatny na zniszczenia, nawet poprzez zwykłe nastąpnięcie.
  • Ryk Ziemi - gromadzi energię ziemi manifestując ją w formie ataku. Energia przybiera formę destrukcyjnego ognia, który powoduje wielkie zniszczenie i zadaje wielkie obrażenia, jako że jest to czysta energia. Może użyć energii w formie wybuchu przy uderzeniu pięścią, uderzeniu ciałem, czy też ziejąc nią.
  • Doładowanie ziemi - wbija korzenie w grunt, który jest pozbawiony energii, przelewając do niego energię ziemi, aby uzupełnić braki w gruncie.

Średnio zaawansowaneEdytuj

  • Drzewny podmuch - uderza w ziemię, tworząc podobne do pnączy drzewa, podobnie jak Vinedrill swoje pnącza. Może uderzać wrogów drzewami. Są o wiele grubsze i twardsze niż pnącza roślinne, co zadaje dużo większe obrażenia, mogąc nawet odpychać mecha-bestie.
  • Drzewna ściana - uderza i tworzy drzewa, które oplątują wroga, skutecznie blokując jego oraz jego śluzaki. Może być także użyte jako zapora z przeplatających się drzew.
  • Drzewna wspinaczka - uderza i tworzy drzewa, które rozciągają się, tworząc most, kładkę lub ścianę do wspinaczki. Pozwalają one sojusznikowi dostać się w nieodstępne miejsca.
  • Drzewna tarcza - uderza i tworzy grube drzewa, które otaczają sojusznika jak kopuła Geosharda, chroniąc przed atakami.
  • Ochrona drzewa - przelewa do dowolnego drzewa moc ziemi, wzmacniając je, czyniąc wytrzymalszym. Może tego używać także na tworzonych przez siebie drzewach podczas ich tworzenia, czyniąc je wytrzymalszymi. Wymaga to jednak od niego pewnych ilości mocy ziemi.

ZaawansowaneEdytuj

  • Moc drzewa - przelewa do dowolnego drzewa moc ziemi, zmieniając w tykającą bombę, która niszczy je. Może tego użyć na swoich drzewach, czyniąc ataki jeszcze niebezpieczniejszymi, wtedy wybuch wychodzi poza drzewo i wymaga to większych nakładów energii ziemi. Może też, używając mniejszej ilości energii, przelać moc np.: do drzewa wroga które łapie sojusznika, dzięki czemu wybuch rozerwie drzewo, a sojusznika zostawi bez obrażeń.
  • Korzeń-mina - uderza i tworzy na gruncie małe, przeplatające się korzenie pokryte roślinnością. Przelana jest do nich moc ziemi, więc gdy ktoś nastąpi na nie, albo na grunt w ich pobliżu, korzenie wybuchną potężnie dzięki mocy ziemi.

Mega Morf (100mph)Edytuj

  • Poprzednie ataki, z tym że w potężniejszej formie.

Mega Morf (200mph)Edytuj

  • Poprzednie ataki w jeszcze potężniejszej formie.
  • Drzewny transport - uderza w ziemię, tworząc ogromne drzewo, o wielkich i licznych rozgałęzieniach oraz korzeniach. W nich znajdują się szerokie korytarze, na tyle aby nawet Troll jaskiniowy na mecha-bestii przez nie przeszedł. Drzewo to ma na celu stworzyć drogę, prowadzącą do określonego miejsca, bądź pozwalającą na ucieczkę. Sieć tych korytarzy jest niezwykle poplątana, jak prawdziwy labirynt, i tylko tworzący to drzewo śluzak zna drogę w każde miejsce. Energia ziemi jest skroplona w niektórych miejscach korytarza, połyskując, aby dawać oświetlenie. Drzewo może prowadzić nawet z jednego końca miasta na drugi.
    • Śluzak może przelać także moc ziemi w ściany korytarzy, a gdy sojusznicy opuszczą bezpiecznie drzewo, a wrogowie zostaną w środku, w protoformie zdetonować, wyzwalając silne eksplozje w każdym odcinku każdego korytarza.

CiekawostkiEdytuj

  • Jest wzorowany na Azumie i Wielkiej Drzewnej Arce z Fairy Tail.
  • Jego atak - Drzewny Transport - jest inspirowany Drzewem Życia/Śmierci z Darksiders 2.
  • Śluzaki tego gatunku są ciężkie do złapania, gdyż często żyją w środku drzew w miejscach, gdzie jest ich pełno.
  • Drzewa w których żyją zazwyczaj są w protoformie wzmacniane przez śluzaka, aby mógł bezpiecznie żyć w nich, bez ryzyka że ktoś je szybko zniszczy, np.: przecinając, co stanowiłoby ryzyko dla samego śluzaka.
  • Gdy pobiera moc z ziemi, która jest skażona mroczną energią (coś na miarę ziemi występującej w Głębokiej Grocie lub w jaskiniach po zghulowaniu Śluzaka Ziemi, np.: ziemia zghulowana przez ghula Terrathree'a - Terrasteal'a), istnieje duże ryzyko zghulowania.
  • W polskiej wersji jego nazwa brzmi jako Ziemiodrzew.
  • Jego ghulem jest Terrasteal.
  • Tworzony przez niego Drzewny Transport jest niesamowicie wytrzymały - nawet Fuzyjne Strzały Mega Morfów, czy seria ghuli Mega Morfów z Gattlera nie zniszczą drzewa. Nawet potężne Śluzaki Legendarne mają z tym problem, a nawet śluzaki łatwo walczące przeciwko roślinnym, tak jak np.: Desertruin.