FANDOM

Terrasteal
[[Plik:

[[Plik:|250px]]

[[Plik:|250px]]

|250px]]
Informacje
Grupa Ghule
Typ Roślina/Ogień/Mrok Roślina TYP OGIEN Dark shadow
Protoplasta Terrathree
Kolor skóry brązowo-ciemnozielony
Posiadacze Precht Hades

Jest to ghul Terrathreea.

WyglądEdytuj

W protoformie wygląda podobnie jak protoplasta, z tym że jego skóra jest brązowa, a znamiona ciemnozielone. Liście na plecach mają zaostrzone brzegi. Włosy ghula są ciemnobrązowe, wyglądające jak odstające w każdą stronę pasy konfetti. Ghul ma krótkie, zadarte do góry kły, oraz czułki zakończone koroną z drewnianych kolców.

Po transformacji wygląda podobnie jak protoplasta, z tym że ma swoje włosy z protoformy, liście są bardziej zaostrzone, a z ciała wyrastają drewniane kolce.

UmiejętnościEdytuj

ProtoformaEdytuj

  • Potrafi wnikać w drzewa, co daje mu szerokie pole do działania:
    • Podróżowanie przez drewniane struktury drzewne.
    • Ukrywanie się w drzewach przed wrogiem.
    • Przelewa ze swojego ciała mroczną energię do drzewa, powodując jego usychanie.

TransformacjaEdytuj

  • Uderza kolczastą pięścią lub swoimi kolczastymi korzeniami we wrogów. Korzenie mogą być dodatkowo rozciągane, co pozwala atakować na większe dystanse.
  • Drzewne wnikanie - potrafi wniknąć w drzewo, co daje mu szerokie pole manewru:
    • wykorzystuje drzewo jako środek podróży, mogąc np.: wniknąć w nie i wyjść z drugiej strony. Wnikając w drzewa wcale nie traci na prędkości.
    • ukrycie się w strukturze drzewa przed zagrożeniem, co zwykle wiąże się z przejściem w protoformę.
  • Drzewny podmuch - uderza w ziemię, tworząc podobne do pnączy kolczaste drzewa, podobnie jak Vinedrill swoje pnącza. Może uderzać wrogów drzewami. Są twardsze niż drzewa protoplasty, zadając jeszcze większe obrażenia, skutecznie niszcząc mecha-bestię.
  • Drzewna klatka - uderza i tworzy kolczaste drzewa, które oplątują wroga, skutecznie blokując jego oraz jego śluzaki. Może być także użyte jako zapora z przeplatających się drzew. Długie kolce dodatkowo utrudniają wyjście.
  • Drzewny blok - uderza i tworzy grube drzewa o grubych kolcach, które otaczają sojusznika jak kopuła Geosharda, chroniąc przed atakami.
  • Gniew Ziemi - gromadzi mroczną energię ziemi manifestując ją w formie ataku. Energia przybiera formę destrukcyjnego, bordowego ognia, który powoduje jeszcze większe zniszczenie i zadaje jeszcze większe obrażenia, jako że jest to czysta energia wzmocniona ciemnością. Może użyć energii w formie wybuchu przy uderzeniu pięścią, uderzeniu ciałem, czy też ziejąc nią.
  • Siła drzewa - przelewa mroczną moc ziemi do tworzonych przez siebie drzew podczas ich tworzenia, czyniąc je wytrzymalszymi. Może tego także użyć na mrocznych drzewach, istniejących np.: w zghulowanych grotach. Wymaga to jednak od niego pewnych ilości mocy ziemi.
  • Moc drzewa - przelewa do dowolnego drzewa mroczną moc ziemi, zmieniając w tykającą bombę, która niszczy je. Może tego użyć na swoich drzewach, czyniąc ataki jeszcze niebezpieczniejszymi, wtedy wybuch wychodzi poza drzewo i wymaga to większych nakładów energii ziemi. Może też, używając mniejszej ilości energii, przelać moc np.: do drzewa wroga które łapie sojusznika, dzięki czemu wybuch rozerwie drzewo, a sojusznika zostawi bez obrażeń.
  • Uśmiercanie drzewa - przelewa do obcego drzewa mroczną moc ziemi, która miesza się z jego dobrą energią, niszcząc ją i sprawiając że drzewo usycha i rozpada się.
  • Cierń-mina - uderza i tworzy na gruncie małe, przeplatające się korzenie pokryte kolcami. Przelana jest do nich moc ziemi, więc gdy ktoś nastąpi na nie, albo na grunt w ich pobliżu, korzenie wybuchną potężnie dzięki mrocznej mocy ziemi.
  • Kradzież mocy - wbija swoje korzenie w grunt, kradnąc z ziemi jej energię, której może użyć do walki. Pobranie zbyt dużej ilości pozbawia fragment ziemi energii, przez co jest bardziej podatny na zniszczenia, nawet poprzez zwykłe nastąpnięcie, a nawet rozpadnięcie się ziemi na wiór.
  • Ghulowanie ziemi - wbija korzenie w grunt, przelewając do niego swoją mroczną moc ziemi. Zastosowane na normalnej ziemi może ją zghulować, jednocześnie ghulując połączone z nią rośliny oraz niektóre śluzaki (np.: przebywające w środku przy tworzeniu roślin Vinedrille). Zastosowanie na już zghulowanej ziemi może wzmocnić jej mroczną energię, co pozwala min. pogłębić ghulowanie roślin.

CiekawostkiEdytuj

  • Jest wzorowany na Azumie i Wielkiej Drzewnej Arce z Fairy Tail.
  • W polskiej wersji jego nazwa brzmi jako Ziemiokrad.