FANDOM

Scythecut
[[Plik:

Scythecut protoform

Scythecut transformation

|250px]]
Grupa Śluzaki
Typ Metal/Medium Metal Medium
Występowanie Niepospolite Uncommon
Kolor Skóry szaro-pomarańczowa
Posiadacze
Preferowane środowisko ruiny budynków
Typ mocy śluzak kat

Jest to niepospolity śluzak typu Metal/Medium.

WyglądEdytuj

W protoformie ma szary kolor skóry. Brzuch jest koloru pomarańczowego, z brązowym obramowaniem. Lapki mają niebieskie zakończenie. Czułki są zakończone niebieskimi ostrzami. Na grzbiecie śluzak ma podobny do Zębacza grzebień, koloru fioletowego z czarnym obramowaniem.

Po transformacji ma krótkie ciało, długością porównywalne do Hop Rocka. Na jego długie łapy ma nałożone czarne ostrza z pomarańczowymi obramowaniami. Od wewnątrz są fioletowe. Usta śluzaka zakrywa metalowa blaszka, a głowę okrywa przewiązany, czarny kaptur.

UmiejętnościEdytuj

  • W protoformie obraca swoim ciałem, tnąc obiekty.
  • Wirująca gilotyna - śluzak zaczyna wirować i leci w stronę wroga, przecinając obiekty na które natrafi.
  • Ostra kosa - śluzak wyrzuca z rąk wirujące, metalowe kosy, które kieruje na przeciwników.
  • Podziemna kosa - śluzak uderza w grunt pod przeciwnikiem i sprawia, że wybija się z niego wielka kosa, która dodatkowo może uderzać ostrzem cele naokoło niej.
  • Rozpraszająca kosa - śluzak oświetla kosę na fioletowo i przecina się przez dowolny atak, rozpraszając i anulując go.
  • Samonaprowadzanie - śluzak kładzie oświetlone ręce na wrogu. Przeciwnik oraz jego śluzaki zostają oświetlone fioletowym światłem, które chwilę potem znika. Od teraz każdy wystrzelony przez strzelca śluzak zacznie zawracać w stronę strzelca, tak jak i jego ataki.
  • Oznaczenie - śluzak wyciąga ręce w stronę wroga i namierza go błyskiem światła. Przeciwnik zostaje oświetlony fioletowym światłem, które chwilę potem znika. Od teraz każde kroki ofiary zostaną zaznaczone fioletową poświatą na ziemi. Dodatkowo śluzak może zlokalizować go mentalnie, tak jak to robi Jollyfist.
  • Obezwładnienie - śluzak wyciąga ręce w stronę wroga i namierza go błyskiem światła. Ciało przeciwnika i jego ubranie zostają pokryte przez fioletowe znamienia w postaci dłoni. Paraliżują one ciało przeciwnika.

CiekawostkiEdytuj

  • Jest wzorowany na Kamie z Fairy Tail.
  • Jego ciało potrafi przecinać mocniej niż Zębacz.
  • Paraliżujące znamiona znikną tylko wtedy, gdy zostaną zniszczone. Nie są one aż tak bardzo wytrzymałe - wybuch protoformy Hop Rocka wystarczy, by zniszczyć jedno znamię.
  • Samonaprowadzanie działa tymczasowo. Dodatkowo, sprawna fizycznie ofiara jest w stanie unikać ataków.