FANDOM

Reflected
[[Plik:

[[Plik:|250px]]

[[Plik:|250px]]

|250px]]
Informacje
Grupa Śluzaki
Typ Medium Medium
Występowanie Rzadki 2RZADKI
Kolor Skóry czarno-niebieska
Posiadacze Matt Proust, Dr. Brain (dawniej)
Preferowane środowisko ciche i spokojne miejsca
Typ mocy śluzak odbijający, skręcający i zaginający

Jest to Rzadki śluzak typu Medium. Jego moce koncentrują się na skręcaniu, odbijaniu i zaginaniu.

UmiejetnościEdytuj

ProtoformaEdytuj

  • Skręca wolno niewielkie obiekty.
  • Okrywa się mała kopułą odbijającą ataki.

TransformacjaEdytuj

PodstawoweEdytuj

  • Tarcza odbicia - tworzy niewidzialna kopułę dookoła sojusznika, od której każdy obiekt oraz atak zostaje odbity na bok.
  • Spiralny ból - ściska ubranie przeciwnika, w wyniku czego ten nie może wykonać żadnego ruchu oraz zaczyna się dusić.
  • Zwrócenie - tworzy małą niewidzialną ścianę przed sobą, która odbija ataki i obiekty prosto we wroga.

Średnio zaawansowaneEdytuj

  • Odbite powietrze - odbija powietrze w stronę wroga w formie podmuchu powietrza.
  • Utorowanie drogi - zakrzywia powietrze w formie wąskiego "tunelu". Dzięki odbiciu oporów powietrza na bok, sojusznicy mogą poruszać się szybciej, gdy przebiegną przez ten "tunel". Odbite na bok powietrze może odepchnąć wrogów.

ZaawansowaneEdytuj

  • Zagięcie - zagina osłonę lub atak obronny przeciwnika, tworząc w nim lukę pozwalającą na zaatakowanie. Zdolność ta działa także na klasyczne ataki.
  • Nocny koszmar - niezauważalnie zagina światło, tworząc potężną iluzję. Iluzja ma różnoraki wpływ na każdego, kto znajdzie się w jej zasięgu, np.: śluzak tworzy iluzję, że przeciwnika przecina piła. Inni widzą to, a on sam jest tak dobrze oszukiwany, że wierzy, że tnie go ta piła, mimo iż nie otrzymuje żadnych obrażeń. Wygląd iluzji może być dowolny.

CiekawostkiEdytuj

  • Jest odwzorowaniem Midnighta i Odbicia z Fairy Tail.
  • Potrafi odbijać każdy atak oraz obiekt. Nie może jednak odbić ciała, w wyniku czego uderzenia wręcz lub śluzaki takie jak Rammstone i Fanalis są skuteczne w walce z nim.
  • Reflected Matt'a dawniej należał do Dr. Braina.