FANDOM

Ratplague
[[Plik:

[[Plik:|250px]]

[[Plik:|250px]]

|250px]]
Grupa Śluzaki
Typ Toksyny Toksyczny
Występowanie Niezwykle Rzadko 4NIEZWYKLE RZADKI
Kolor Skóry Czarna
Posiadacze
Preferowane środowisko ciemne bagna pozbawione śladów życia, tereny pełne zwłok
Typ mocy śluzak Chorobotwórczy

Jest to śluzak typu Toksycznego.

WyglądEdytuj

W protoformie ma czarne futro na ciele. Kształt jego ciała jest normalny. Ma dwie wysokie czułki wyglądające jak szczurze ogony, a obok nach małe, czarne uszy z różowym środkiem. Jego twarz ma na sobie różową skórę, która wygląda jakby była zdarta. Na plecach ma zielone dizury z toksynami. Ma też różowy, szczurzy ogonek.

Po transformacji ma długi, szczurzy tułów. Posiada z porzdu dwie łapy. Na początku są one wąskie, jecz przy dłoniach sie rozszerzakją. Dłonie mają pięć czarnych, ostrych pazurów. Z tyłu ciała ma cztery futrzaste, czarne i sztywne ogony, zadarte w tył. Śluzak posiada bardzo długi oraz gruby, szczurzy ogon. Na plecach ma dziury z toksynami. Jego głowa jest zrośnięta z ciałem. Składa się z długiego, pełnego ostrych zębów pyska (podobnego jak Xmitter), tyle że zębów jest wiele i są ostre. Posiada oczy, a nad nimi najeżoną sierść, przypominającą cos na wzór grzebienia na samej górze głowy.

UmiejętnościEdytuj

  • W protoformie przez ugryzienie roznosi choroby, w tym też dżumę.
  • Crap - uderza i wybucha strugami błota, brudnymi elementami oraz smrodem. Tworzy on dzięki temu warunki sprzyjające szczurom, a smród wabi do siebie śluzaki.
  • Rats illness - gryzie wroga i wprowadza do jego krwiobiegu truciznę, przez co przeciwnik zaczyna chorować na różne choroby.
  • Black Death - zaczyna wirować w powietrzu będąc otoczony czarnym dymem. Podczas obrotu wyrzuca setki pcheł, które przy zetknięciu się z jakimś żywym organizmem zaraża go dżumą. Ten atak bardzo mocno zagraża życiu wielu istot.
  • Horde fleas - wybucha ciemnym smrodem, zmieniając się w chmarę pcheł, które emitują z siebie mocny smród, potrafią pogryźć wroga, zakazić kilkoma chorobami oraz udusić, wirując wokół niego.
  • Whip scut - zaczyna machać swoim ogonem, uderzając wrogów niczym bat.
  • Source epidemic - uderza w podłoże i wyzwala bardzo wielką, toksyczną mgłę. Każdy w niej obecny może zakazić się jakąś chorobą, przebywając w jej zielonych obłokach. Oprócz tego są tu obecne także czarne, niewielkie obłoki, w których tkwi dżuma.
  • Lymph node - uderza w przeciwnika i powiększa kilka jego węzłów chłonnych, sprawiając mu niewyobrażalny ból. Po jakimś czasie wszystko wraca do normy.
  • Smell rot - wybucha gnijącą mazią, która może przyklejać się do wielu powierzchni, sklejać wrogów oraz roznosić bakterie, które mogą powodować gniliznę skóry.
  • Black eye - uderza w przeciwnika i pokrywa jego ciało czarnymi, twardymi strupami, które paraliżują jego ciało. Jeśli znajdą się na oczach, ofiara jest ślepa.

CiekawostkiEdytuj

  • Żyje on na ciemnych bagnach, pozbawionych wszelkiego życia. Czasem też podróżuje, zajmując tereny pełne zwłok lub śmieci.
  • Jest bardzo agresywny i lubi roznosić choroby.
  • Jest to śluzak bardziej agresywny i niebezpieczny niż Necromancer, Basilisk oraz Shiroketsuki.
  • Ze względu na ubóstwianie brudu, śluzaki atakujące wodą, lub szczególnie mydłem i pianą (np.: Bubbaleone) są najlepszą bronią w walce z Ratplague'em.
  • Jest on uznawany za straszliwie wielką plagę. Przeważnie gdy sie go spotka w jakimkolwiek rejonie, mieszkańcy uciekają, tak samo jak śluzaki.
  • Nitk nie posiada tego śluzaka, ze względu na jego straszliwe roznoszenie chorób.
  • Często jest zwany Dżumak.