FANDOM

Precht Hades
Wiek 48
Rasa Ludzie
Przynależność Mroczny strzelec
Blaster Jupiter G-HRT
Mecha-bestia
Ulubiony Śluzak/Ghul
Pierwszy Odcinek

Precht Hades - jest 48 letnim strzelcem, korzystającym zarówno z ghuli, jak i ze śluzaków.

WyglądEdytuj

Precht jest mężczyzną w wieku 48 lat. Dawniej miał blond włosy, teraz są one w wiekszości siwe. Jego włosy są z prozdu równo zaczesane, z tyłu zaś sięgają do karku. Precht ma także wąsy oraz dość długą brodę. Ubrany jest w kremowe spodnie oraz fioletową koszulę z naszytym na nią czarnym pancerzem. Nosi także czarne, masywne buty. Do pancerza ma domontowane wnyki.

CharakterEdytuj

Precht jest osobą niezwykle spokojną i opanowaną. Cechuje go wielka charyzma, gdyż był w stanie namówić wiele śluzaków do wspomożenia uwolnienia Mrocznej Zguby, a nawet do współpracy z ghulami.

Szanuje on śluzaki, co jest niezwykle rzadko spotykane u antagonistów. Precht, jak sam twierdzi, "tylko nadaję im prędkość. Reszta zależy od nich. Mają prawo wybierać, jak walczyć". Pokrywa się to bardzo z prawdą.

HistoriaEdytuj

Precht dawniej uchodził za jednego z najlepszych strzelców. Z czasem jednak, w wieku 30 lat, zaczął z niewyjaśnionego powodu popadać w mrok. Od tego czasu wszystkie swoje działania skoncentrował na obudzeniu Mrocznej Zguby i stworzeniu wraz z nią własnego, mrocznego świata.

Weilokrotnie konfrontował się z Shanai, o czym mistrzyni wspominała. Zawsze kobiecie ledwo co udało się uciec żywcem.

Śluzaki i ghuleEdytuj

Elitarna drużynaEdytuj

ŚluzakiEdytuj

Dawniej posiadaneEdytuj

WyposażenieEdytuj

Blaster Precht'a wygląda podobnie jak blaster Shanai. Jest jednak grubszy i pokryty zdobnymi kolcami. Biel zastepuje tutaj kolor czarny, a czerń kolor czerwony. Każda lufa zamiast jednego wnyki posiada mini-Gattler, pozwalający na wystrzelenie wielu śluzaków/ghuli naraz. Tak jak broń Shanai, blaster Precht'a też może zostać podzielony na dwie części.

CiekawostkiEdytuj

  • Precht rozumie mowę śluzaków, tak samo jak Shanai. Dzięki temu wszystkie śluzaki, jakie posiada, dołączyły do niego dzięki jego charyzmatycznym przemowom.