FANDOM

Poisonthink
[[Plik:

[[Plik:|250px]]

[[Plik:|250px]]

|250px]]
Grupa Śluzaki
Typ Toksyny/Medium/Powietrze Toksyczny Medium Air
Występowanie Bardzo rzadko 3BARDZO RZADKI
Kolor Skóry bordowo-biała
Posiadacze Dr. Brain (dawniej)
Preferowane środowisko wszędzie, gdzie znajduje się trucizna i toksyny
Typ mocy śluzak Trujący Smoczy Zabójca

Jest to Bardzo rzadki śluzak typu Toksyny/Medium/Powietrze.

WyglądEdytuj

W protoformie śluzak ma bordową skórę i biały brzuch, ucharakteryzowany na kształt smoka. Jego łapki pokrywają czerwone znamiona o kształcie chmur. W pleców wyrastają mu małe kolce.

W protoformie przypomina smoka z głową kobry.

UmiejętnościEdytuj

  • W protoformie czyta w myślach istot znajdujących się w bliskim zasięgu.
  • W protoformie potrafi jeść truciznę.
  • Jedzenie - śluzak potrafi zasysać do swojej paszczy truciznę oraz jad, wzmacniając się.
  • Czytanie w myślach - śluzak zapala znamię na swojej głowie, słysząc myśli przeciwników. Pozwala mu to idealnie wymijać ataki.
  • Pochłanianie dźwięku - śluzak zwija się (jak Xmitter przed impulsem) i pobiera do swoich uszu dźwięk, wzmacniając siłę ataków dźwiękiem.
  • Ściana dźwięku - śluzak tworzy dookoła siebie kopułę z dźwięku. Chroni ona znajdujących się wewnątrz, a na zewnątrz wyrzuca niszczycielską falę dźwiękową.
  • Dźwiękowe uderzenie - śluzak uderza dłonią i przeciwnika i odpycha go falą dźwiękową.
  • Śpiączka - śluzak otruwa przeciwnika trucizną, która osłabia go i wprowadza w tymczasową śpiączkę.
  • Zatrucie - śluzak gryzie przeciwnika, wpuszczając w niego jad. Jad wyraźnie zaczyna rozchodzić się po ciele, sprawiając dużo bólu i bardzo osłabiając.

Mega MorfEdytuj

  • Wszystkie poprzednie ataki, ataki oparte na truciźnie są silniejsze.
  • Ryk trującego śluzaka - śluzak zieje z ust potężnym podmuchem złożonym z silnie trującej mgły.
  • Baty trującego śluzaka - śluzak wysyła ze swoich rąk pociski trucizny o kształcie zakręconych batów.
  • Wir trującego śluzaka - śluzak łączy truciznę z rąk w wielką spiralę z trucizny, którą może posłać prosto na wrogów.
  • Dyski trującego śluzaka - śluzak zwija się i wystrzeliwuje w stronę wrogów setki ostrych dysków wykonanych z trucizny.
  • Osłona trującego śluzaka - śluzak tworzy ochronną kopułę z trucizny, która skutecznie unieszkodliwia ataki, które w nią trafiają.

CiekawostkiEdytuj

  • Jest odwzorowaniem Cobry i jego magii (Magia Trującego Zabójcy Smoków, Magia Dźwięku) z Fairy Tail.
  • Jego trucizna w zwykłem formie ma fioletowy kolor.
  • Jego trucizna w Mega Morfie ma czerwono-czarny kolor.
  • Trucizna z ataków z Mega Morfu jest niezwykle niebezpieczna - po chwili od wdychania jej, przeciwnik zostaje znacząco osłabiony, w wyniku czego ma problemy nawet z ustaniem. Gdy wciągnie jedynie minimalne ilości, zakończy się to dla niego tylko utratą przytomności i małą chorobą. Jednakże, po wciągnięciu większych ilości trucizny lub bezpośrednim oberwaniu nią, efekty są dużo gorsze - po osłabieniu zaczyna następować powolny paraliż mięśni. Dodatkowo trucizna rozchodzi się po narządach wewnętrznych, osłabiając ich funkcje. Z czasem skóra blednie i pokrywają ją czarne plamy. Tkanka zaczyna przesiąkać trucizną, słabnąc, w wyniku czego może się zapadać, a skóra łuszczyć. Potem trucizna osłabia kości, w wyniku czego ciało jest praktycznie nie do utrzymania. Jeśli ofiara nie zostanie uleczona, następuje śmierć.
    • Trucizna potrafi nawet niszczyć obiekty i budynki. Wtedy zachowuje się podobnie do kwasu.
    • Trucizna ta nie może zostać pochłonięta przez żadnego śluzaka. Próba pochłonięcia kończy się dla niego lekkim zatruciem. Dodatkowo, śluzaki leczące mają problem z jej usunięciem.
  • Posinothink Dr. Braina nazywał się Cobra.