FANDOM

Jest to śluzak typu Elektryczność.

UmiejętnościEdytuj

ProtoformaEdytuj

  • Razi prądem.
  • Potrafi lewitować.
  • Na krótki czas staje sie niematerialny.
  • Potrafi rozciągać swoje ciało.
  • Razi prądem, który może utrzymać funkcje życiowe umierającej osoby.
  • Dezaktywuje małe urządzenia.
  • Włącza małe urządzenia.

TransformacjaEdytuj

  • Wrapshock - owija wrogów swoimi mackami i razi ich prądem.
  • Electricblast - wybucha i wyzwala elektryczna falę uderzeniową, która ogłusza wrogów i rozbija obiekty.
  • Currentshield - generuje z macek prąd, tworząc energetyczną tarczę przypominającą pole siłowe, które zatrzymuje większość ataków.
  • Shockfeel - razi wrogów prądem poprzez dotyk.
  • Lightningmissile - wyrzuca z naenergetyzowanego grzbietu energetyczne pociski, które przy trafieniu roznoszą w pierwszym lepszym kierunku niezywkle ostra, parzącą i ogłuszającą błyskawicę.
  • Lightningdynamo - każda jego macka wyrzuca z siebie garść piorunów, którymi może razić wielu wrogów.
  • Blowncircuits - uderza w urządzenie elektryczne i przepala je wybuchem prądu, który w trakcie wybuchu wyrzuca białe błyskawice naokoło. Gdy błyskawice dotkną urządzenia elektrycznego, wybuchają prądem, przepalają uderzenie i posyłają kolejne takie same błyskawice.
  • AbsorptionElectricity - owija macki wokół wroga lub obiektu i pobiera z niego energię elektryczną. Pobranie prądu z elektrycznego śluzaka zretransformuje go i chwilowo odbierze moce, a z maszyny wyłączy ją. Pozwala to też neutralizować bomby Blastipede. Energię potrafi potem wykrozystać by wzmocnić jeden ze swoich ataków lub oddać ja do innego urządzenia.
  • Electricbombs - wiruje i wyrzuca z ciała białe, gąbczaste kule, które potem może wprawić w wybuch, nakierowując naelektryzowaną mackę na bombę lub ją przebijając czymś.
  • Elasticlimbs - rozciąga swoje kończyny, mogąc dosięgnąć daleko położonych obiektów.
  • Feeddevice - owija mackami jakieś urządzenei elektryczne i zasila je energią, mogąc je włączyć lub doładować. Pozwala to także na aktywacje sprzętu wyłączonego po ataku Xmittera.
  • Tensilerapper - rozciąga swoje ciało, przybierając wygląd podobny do kuli, co pozwala mu na odbijanie wrogów dzięki swojej giętkiej strukturze. Jednak ataki ostrymi obiektami oraz kwasami nie są do zatrzymania.
  • Lastrescue - uczepia się powoli umierającego sojusznika i wysyła w niego impulsy energetyczne, które maja na celu pdotrzymanie jego akcji życiowych, póki nie otrzyma on czegos w rodzaju lekarstwa.
  • Cessationthinking - wysyła impuls energetyczny, który wpływa na impulsy elektryczne w umysłach, przez co ofiary nie mogą sie na niczym skupic ani niczego sobie przypomnieć. Wtedy też odczuwają niemalże tę walkę impulsów w umyśle.
  • Nettingcurrent - rozciąga swoje kończyny i łapie nimi wrogów, odpoweidnio związując kończyny i ciało, przez co wszyscy są skrębowani w siatce złożonej z ciała śluzaka, który potem razi ich sporą dawka prądu.
  • Shockclash - chwyta rozciagniętymi kończynami kilku wrogów, po czym przyciąga ich do siebie i uderza nimi wszystkimi o siebie. Przy uderzeniu jego ciało wybucha bardzo silną, elektryczną falą uderzeniową.
  • Immateriality - staje sie niematerialny dzięki zmianie w drobne cząstki energii, co pozwala mu na przenikanie przez obiekty. Nie może jednak przebywać zbyt długo w tej formie, gdyz przekroczenie odpowiedniego limitu czasu automatycznie porazi go prądem i uczyni niezdolnym do walki na określony czas.

CiekawostkiEdytuj

  • Był inspirowany obcym Amperi z Ben 10.
  • Potrafi transformować pod wodą.
  • Żyje on w morskich glębinach, które pełne są elektrycznych ryb i roślni, np.: węgorze.