FANDOM

Grinder
[[Plik:

[[Plik:]]

[[Plik:]]

|250px]]
Grupa Śluzaki
Typ Metal Metal
Występowanie Bardzo rzadko 3BARDZO RZADKI
Preferowane środowisko Całkowicie wyszlifowane kamienne kaniony lub równiny
Rodzaj mocy Szlifierka

Grinder jest to Bardzo rzadki śluzak typu Metal zdolny do szlifierki przeróżnych obiektów i minerałów.

WyglądEdytuj

W protoformie ma jasnobrązowy kolor skóry. Na plecach posiada ciemnobrązowy, błyszczący, precyzyjne wyszlifowany pancerz. Jego górną część głowy pokrywa coś w rodzaju hełmu z wyszlifowanego pancerzu. Z dziur w hełmie wystają krótkie czułki, odrobinę wyszlifowane. Śluzak na brzuchu posiada pancerzyk podobny do Kryształka.

Po transformacji jego tułów jest wypiętrzony w okolciach głowy, ptoem stopniowo spadając. Plecy i ogon pokrywa wyszlifowany pancerz. Jego głowa jest odrobinę wysunięta do przodu i przylega do wypiętrzonego ciała. Górę głowy pokrywa wyszlifowany pancerzyk, z charakterystycznym "ostrzem" wystającym z hełmu i umieszczonym między oczami. Jego skóra ma kolor jasno-brązowy. Ręce są pokryte wyszlifowanym pancerzem tylko w okolicach dłoni. W tym miejscu są też grubsze. Dłonie zakończone są szerokimi i płaskimi wiertłami koloru kremowego.

WystepowanieEdytuj

Grindery żyją na kamiennych terytoriach, na których wszelkie kamienie, skały i ziemia są precyzyjnie i gładko wyszlifowane.

UmiejętnościEdytuj

ProtoformaEdytuj

  • Szlifuje małe obiekty.

TransformacjaEdytuj

PodstawoweEdytuj

  • Sandingweapons - szlifuje blastery i przedmioty wroga tak mocno, że momentalnie ściera ich konstrukcje, przez co nie nadają się one do użycia.
  • Accurategrinder - łapie w wiertła jakiś obiekt i bardzo delikatnie oraz dokładnie szlifuje go w celu uzyskania odpowiedniego kształtu.
  • Ramdrill - wirującymi wiertłami uderza wrogów i odrzuca na bok.

Średnio zaawansowaneEdytuj

  • Defeatgrind - wirującymi wiertłami uderza w śluzaka i zaczyna ścierać, czym "niszczy" transformację śluzaka i sprawia że wraca on do protoformy.
  • Grinderspin - wiruje on oraz lata dookoła umocnienia lub fortyfikacji, szlifując go aż zostanie zniszczony.
  • Hardening - szlifuje obiekty, przez co tracą one odrobinę swojej masy i rozmiaru, ale stają się twardsze.
  • Slippy Cut - szlifuje podłoże do tego stopnia, że jest ono śliskie, a wrogowie się przewracają.

ZaawansowaneEdytuj

  • Erasure Power - poprzez szlifowanie jest w stanie zniszczyć różne ataki śluzaków.

Mega Morf (100mph)Edytuj

  • Szlifowanie staje się dużo szybsze i skuteczniejsze, pozwalając mu szybciej szlifować obiekty, zarówno jeśli chodzi o szlifowanie tworzące, jak i niszczące.
  • Szlifowaniem kopie tunele pod ziemią, o precyzyjnie wyszlifowanych ścianach.

Mega Morf (200mph)Edytuj

  • Szlifowanie staje się jeszcze szybsze i skuteczniejsze, tak że bez problemu potrafi zetrzeć całego Tytana.

CiekawostkiEdytuj

  • Jest na tyle silny, by móc szlifować w Zoltenie.
  • Wykazuje kilka cech podobnych do Wytapiacza: oba są Bardzo rzadkie, oba posiadają zdolności związane z konstrukcją lub naprawą (Wytapiacz lutuje a Grinder szlifuje) oraz oba są w stanie uszkadzać Zolten.
  • Czasem grupy kilku Grinderów opuszczają rodzinne, wyszlifowane terytoria, by osiedlać się na innych terenach, które też szlifują przez długi czas.
  • W protoformie i po transformacji ma precyzyjnie wyszlifowany i śliski pancerz.