FANDOM

Godvell
[[Plik:

[[Plik:|250px]]

[[Plik:|250px]]

|250px]]
Informacje
Grupa Ghule
Typ Światło/Powietrze/Mrok Dark shadow SWIATLO Air
Protoplasta Havenvell
Kolor skóry biało-fioletowa
Posiadacze

Jest to ghul Havenvella.

WyglądEdytuj

Godvell przypomina Havenwell'a, z tym że zamiast niebieskich znamion ma fioletowe, a znamię na plecach wygląda jak wir. Brzuch składa się z różowych i niebieskich pasów. Włosy są ciemno-rożowe, i krótsze. Ghul ma bardzo krótkie kły, najkrótsze ze wszystkich.

Po transformacji przypomina Havenvell'a, z tym że brzuch ma swoje kolory, włosy ma swoje, ogony są zakońcozne kolcami, błona między rękoma ma kolor czarno-fioletowy.

UmiejętnościEdytuj

  • W protoformie tworzy wiatr na dowolnej części ciała, używając do ataku.
  • W protoformie zieje małym podmuchem powietrza.
  • W protoformie leczy niewielkie obrażenia.
  • W protoformie potrafi jeść powietrze.
  • Pożeranie - ghul zasysa do swojej paszczy powietrze lub wiatr z otoczenia, wzmacniając się.
  • Wycie niebiańskiego ghula - ghul zieje z ust podmuchem wiatru, który jest szerszy niż u protoplasty.
  • Podmuch niebiańskiego ghula - ghul gromadzi w rękach powietrze, wyrzucając je w formie odpychającego wiru wiatru, który jest dość szeroki i przypomina tornado.
  • Boreasz niebiańskiego ghula - ghul ląduje na ziemi i tworzy silne i chaotyczne tornado.
  • Uleczanie - ghul wyzwala fioletowe światło, zdolne leczyć obrażenia. Potrafi leczyć także swoje obrażenia.
  • Zgromadzenie chmur - ghul obraca się, tworząc pierzaste powietrze przypominające płatki róż, które potem łączy w niezwykle niszczycielski huragan, kierując go na wroga.

CiekawostkiEdytuj

  • Jego powietrze ma czarno-fioletową barwę.
  • Wiatr tego ghula jest znacznie silniejszy od wiatru Tempesto.
  • Powietrze tego ghula jest niemożliwe do pochłonięcia, nawet przez Havenvell'a. Gdy jakiś inny śluzak oprócz Havenvell'a będzie próbował je pochłonąć, może się rozchorować, lub nawet zghulować.
  • Ghul ten jest najmniej złym ghulem, mogąc być nawet przyjacielskim.
  • Jest to jedyny ghul leczącego śluzaka, który też posiada zdolność leczenia.
  • Jest inspirowany Chelią Blendy z Fairy Tail.