FANDOM

Godneel
[[Plik:

[[Plik:|250px]]

[[Plik:|250px]]

|250px]]
Informacje
Grupa Ghule
Typ Ogień/Mrok TYP OGIEN Dark shadow
Protoplasta Dragneel
Kolor skóry fioletowo-żółty
Posiadacze Precht Hades

Jest to ghul Dragneela.

WyglądEdytuj

Godneel przypomina Dragneela, z tym że jego skóra jest czarno-fioletowa, z jasno-fioletowymi znamionami w postaci ognia na łapkach i plecach. Śluzak ma też na głowie włosy, z tym że są one blond, mniej kolczaste oraz dużo dłuższe. Ma też małe, czarne rogi z fioletowymi końcówkami. Kły ghula są dość duże i zadarte w dół.

Po transformacji pprzypomina Dragneela, jednak ma on swoje własne kolory. Ma także własne włosy, sięgające ponad długość ciała. Rogów jest więcej, są także bardziej zaostrzone. Błona została zastąpiona półokręgami koloru fioletowo-czarnego, mających na sobie zółte, świecące znaki kanji. Paszcza jest krótsza i nie przypomina smoczej.

UmiejętnościEdytuj

  • W protoformie zapala ogień na dowolnej części ciała, używając go do ataku.
  • W protoformie zieje ogniem.
  • W protoformie potrafi jeść ogień.
  • Pożeranie - ghul zasysa do swojej paszczy ogień z otoczenia, wzmacniając się.
  • Wycie ognistego ghula - ghul zieje z ust potężnym podmuchem ognia, który jest szerszy niż u protoplasty.
  • Wybuchowa kula ognistego ghula - ghul wyrzuca z rąk ognistą kule, która przy kontakcie wybucha małą sferą ognia.
  • Sfera ognistego ghula - ghul okrywa się sferą ognia, która może się rozszerzać w celu spalenia wrogów. Może użyć tego także uderzając w ziemię i tworząc rosnącą sferę.
  • Chmura ognistego ghula - ghul miota we wrogów pociskami z ognia, mającymi kształt długiej chmury. Może kierować pociski w dowolną stronę.
  • Kosa ognistego ghula - ghul tworzy w rękach kosę z ognia, którą może z łatwością przecinać obiekty, zostawiając przy tym ślady wypalenia.
  • Ognisty grunt - ghul okrywa ręce ogniem i uderza w podłoże, roznosząc po nim wysoką falę ognia, która obejmuje spory zasięg.
  • Ogniste przebicie - ghul tworzy na ręce kulę ognia i wykonuje pchnięcie, wysyłając przed siebie promień ognia w linii prostej, zdolny przebijać się przez twarde obiekty.
  • Kolacja ognistego ghula - ghul tworzy na każdej z rąk ogień wyglądający jak połowa ognistej czaszki. Potem nakierowuje je na wrogów, zamyka ich w czaszce, która zmienia się w ognistą sferę podtrzymywaną przez ghula. Atak ten doszczętnie spala wrogów, a ich energię życiową zamienia na pożywienie dla ghula.

CiekawostkiEdytuj

  • Jego ogień ma barwę fioletowo-czarną.
  • Ogień tego ghula swoją siłą znacznie przewyższa Darkfurnusa.
  • Tak jak Dragneel, jego ogień wytrzymuje wpływ wody, lodu i wiatru, jednak także zostaje osłabiony, choć te żywioły śluzaków nie mają prawie żadnego specjalnego wpływu na jego ogień, co najwyżej żywioły ghuli.
  • Jego ogień jest niemożliwy do zjedzenia nie tylko przez Infurnusa, ale nawet przez Dragneela. Gdy Infurnus spróbuje go pochłonąć, wprowadzi go to w stan podobny do choroby, a może nawet i zghulować. Dragneel będzie reagować jednak jak Infurnus na jego ogień. Godneel potrafi jeść nawet ogień Dragneela.
  • Jest inspirowany Zancrowem z Fairy Tail.