FANDOM

Gargantuar jest drapieżnym śluzakiem polującym głównie na Juggernauty.

WyglądEdytuj

Wyglądem Gargantuar odbiega nieco od Juggernaut'a. Jego łapki zakończone są ostrym szpikulcem, na głowie posiada dwa czułki wyglądem przypominające metalowe kolce. Jego pancerz jest koloru czarnego, przez co przypomina Behemoth'a. Tak, jak inne drapieżne śluzaki Gargantuar posiada czarne źrenice, jasnoczerwone tęczówki i ciemnoczerwone białka oczu.

Po transformacji Gargantuar przypomina swoją niedrapieżną odmianę, lecz płyty jego pancerza są czarne i mają na sobie ostre metalowe kolce, a pięści mają na palcach kolce, które po złożeniu łapy w pięść przypominają zakończenia kastetu. Na ogonie znajduje się ostrze przypominające wyglądem kosę.

UmiejętnościEdytuj

  • Żelazny Cios - naciera na przeciwnika uderzając z wielką siłą pięścią zakończoną ostrymi kolcami. Cios jest dość silny, by powalić Juggernaut'a, a nawet jego ghula.
  • Tytanowy Róg - Uderza potężnym stalowym rogiem zdolnym zrobić duże wgniecenie w pancerzu Armashelta, czy przebić kopułę Geoshard'a.
  • Skalny Zsyp - Uderza pięścią w ziemię powodując jej przesunięcie. Uderzenie w skałę spowoduje jej stoczenie.
  • Kolczasty Szrapnel - Rozsuwa płyty pancerza wystrzeliwując kolce na swoim pancerzu podobnie do Dirt Urchina.
  • Pancerna Kopuła - po wystrzeleniu w ziemię wytwarza solidną metalową kopułę działającą jak osłona.
  • Moc Pięści - Wystrzeliwuje stalowe pięści jak Juggernaut, lecz przed uderzeniem wystrzeliwuje z nich kolce.
  • Płonący Szturm - Lecąc na przeciwnika rozgrzewa się do czerwoności i uderza wrogów, którzy przy trafieniu zostają dodatkowo poparzeni.
  • W protoformie potrafi przegryźć się przez metal i inne przeszkody wliczając kryształy Geosharda.

CiekawostkiEdytuj

  • Nazwa Gargantuar nawiązuje do wielkości śluzaka - jest większy, niż większość typowych śluzaków.
  • Siłą ten śluzak przewyższa większość znanych śluzaków i ghuli - pod względem siły wygrywa nawet z Behemoth'em. Jednakże, Gasteel i Dragneel potrafią walczyć z nim niemalże jak równy z równym, a Fanalis może go na ogół pokonać.
  • Jego stalowe kolce mogą przebić na wylot bardzo gruby pancerz pojazdów i poważnie uszkodzić Mecha-bestię.
  • Czasem po transformacji płyty jego pancerza błyskają na czerwono.