FANDOM

Frostrock
[[Plik:

[[Plik:|250px]]

[[Plik:|250px]]

|250px]]
Grupa Śluzaki
Typ Ziemia/Lód TYP ZIEMI Lód
Występowanie Niepospolite Uncommon
Kolor Skóry niebiesko-brązowy
Posiadacze
Preferowane środowisko grota Do-Yang
Typ mocy wojownik władający ziemią i lodem

Jest to Niepospolity śluzak typu Ziemia/Lód.

UmiejętnościEdytuj

ProtoformaEdytuj

  • Uderza łapkami bardzo silnie: może uderzyć normalnie (z pomocą ziemnej energii) lub wzmacniając cios lodem.
  • Dmucha z ust gradem lodowych odłamków.
  • Koncentruje w dłoniach kulę ziemnej energii, którą może rzucić.

TransformacjaEdytuj

  • Punch Hail - uderza w przeciwnika gradem ciosów pięścią, naprzemiennie uderzając normalnymi ciosami (wzmocnionym ziemną energią) lub wzmocnionymi lodem.
  • Ground Swing - wykonuje obrót wzmocniony ziemną energią, uderzając i odpychając wrogie śluzaki z wielką siłą.
  • Ice Rain - strzela z siebie gradem lodowych odłamków, mogąc tym niszczyć obiekty lub ranić wrogów.
  • Triple Impact - uderza we wroga ciosem wzmocnionym ziemną energią, łapie go i wzlatuje z nim w górę wirując, po czym z wielką siłą rzuca nim w grunt lub w jakichś obiekt.
  • Ice Digger - wkopuje się w ziemię, kopie pod przeciwnika, a gdy znajdzie się pod nim wyrzuca w górę lód, zamrażając przeciwnika.
  • Finish - strzela lodowym pociskiem, który zamraża wroga, po czym podlatuje i uderza we wroga, odrzucając go (podobnie jak Ramer uderza w zamrożonego przez Frostcrawlera).
  • Both Sides Blow - wyrzuca z łap w przeciwnika podmuch ziemnej energii, odpychając go daleko. Następnie strzela kulą lodu nad przeciwnika, która wybucha i zrzuca grad lodu i chłodu na niego. Gdy przeciwnik skupia się na gradzie podlatuje i uderza go z całej siły pięścią.
  • Earth Force - koncentruje w dłoniach kulę ziemnej energii, po czym rzuca nią w przeciwników. Kula przy uderzeniu wyzwala silny wybuch energii.

Mega MorfEdytuj

  • Frost Nova - koncentruje na sobie lodową energię po czym uderza w grunt, wzniecając ogromną sferę chłodu, śniegu i lodowej energii, która wiruje, zadając potężne obrażenia i mogąc niszczyć sporo otoczenia. Bardzo skuteczne przeciwko ognistym atakom.

CiekawostkiEdytuj

  • Jest inspirowany Soul Fighterem z Blade&Soul.
  • Jego ziemna energia ma kolor brązowo-pomarańczowy.