FANDOM

Fanalis
[[Plik:

[[Plik:|250px]]

[[Plik:|250px]]

|250px]]
Informacje
Grupa Śluzaki
Typ Ziemia (najbliższy Fanalis typ) TYP ZIEMI
Występowanie Pospolicie 25px-1 POSPOLITY
Kolor Skóry jasno-czerwony
Posiadacze Matt Proust
Preferowane środowisko ciemne miejsca, równiny, kaniony, lasy
Typ mocy śluzak Fanalis

Jest to pospolity śluzak. Nie można dokładnie określić jego typu, lecz najbliższy ku temu jest Ziemia.

WyglądEdytuj

W protoformie Fanalis posiada skórę koloru jasno-czerwonego. Końcówki jego łapek są białe. Ma biały brzuch, a na nim bliznę. Czułki przypominają małe, brązowawe rogi. Każdy śluzka Fanalis posiada czerwone włosy, zazwyczaj w formie malutkiej grzywki. Wyjątkiem są samice, mające włosy koloru ciemno-różowego, oraz najcześciej dłuższe.

Po transformacji przypomina dzikie zwierzę. Jego skóra ma kolor jasno-czerwony, a ciało oplatają czarne znamiona wyglądające jak rząd zębów. Łapy zakończone są pazurami. Śluzak posiada nogi, podobnie jak Boon Doc. Pysk przypomina wilczy, i jest pełen ostrych kłów.

UmiejętnościEdytuj

  • W protoformie jest niezwykle szybki, zwinny oraz silny, mogąc rozbijać kamienie, a paroma ciosami nawet słabsze metale.
  • W protoformie posiada bardzo dobry węch, tak jak i po transformacji.
  • Obicie - śluzak szybko leci od jednego przeciwnika do drugiego, powalając ich na ziemię jednym ciosem. Używa wtedy najróżniejszych stylów walki.
  • Zamach - śluzak wykonuje potężne uderzenie pięścią. Cios z łatwością potrafi przebić metal oraz odepchnąć ludzi na bardzo daleki dystans, na ogół łamiąc im kości.
  • Tupnięcie - śluzak uderza z impetem w ziemię. Uderzenie niszczy grunt naokoło, wywołując trzęsienie ziemi oraz zawalając pobliskie podłoże.
  • Kamienna płyta - śluzak leci blisko ziemi i wbija w nią łapę. Podnosi ją do góry, podnosząc wielką płytę ziemi z gruntu. Płyta może zostać użyta jako tarcza, lub po prostu rzucona w przeciwnika.
  • Zablokowanie - śluzak używa swoich rąk, by zablokować atak. Może to być wielka skała lub śluzak. Czasem po zablokowaniu zabiera jedną rękę, robi zamach i uderza w obiekt.
  • Ugryzienie - śluzak gryzie swoimi twardymi zębami. Potrafi przegryźć skałę, metal oraz kości.
  • Wyzwolenie - śluzak swoją siłą potrafi uwolnić się z twardych blokad takich jak skrystalizowanie Geosharda lub pokrycie pieczęcią Forgesmeltera.
  • Okrzyk bojowy - śluzak wydobywa z siebie potężny ryk, zdolny niszczyć grunt oraz odpychać przeciwników. Większość zwierząt ucieknie ze strachu po użyciu tego ataku.
  • Kopanie - śluzak potrafi kopać tunele poprzez taranowanie sobą ziemi. Tunele mogą mieć różne przeznaczenie - do ucieczki, do uwięzienia wrogów, do podkradnięcia się, itd.

CiekawostkiEdytuj

  • Fanalis nie ma konkretnego typu, lecz najbliższy zdaje mu się być Ziemia.
  • Jest to jeden z najsilniejszych śluzaków Slugterry - swoją siłą przewyższa Rammstonea w Mega Morfie. Potrafi także jednym silnym uderzeniem zabić zwierzę porównywalne do lwa lub przebić się przez metale i kryształy, zaś wykończenie Kolosa zajmie mu maksymalnie 10 ciosów. Około tylu samo zajmie mu zniszczenie Zoltenu. Około 4 ciosami potrafi zniszczyć metal Gasteela.
  • Jest jednym z najszybszych śluzaków Slugterry - jest szybszy niż Hoverbug, Absorber, Speedstinger, oraz potrafi zrównać prędkość z Havenspacem.
  • Jest jednym z najwytrzymalszych śluzaków Slugterry - potrafi przyjąć na siebie kilka Ambersheltów i kontynuować walkę praktycznie bez szwanku.
  • Fanalis posiadaja w sobie mniej śluzaczej energii niż inne śluzaki, jednak nie czyni to ich słabszymi od innych śluzaków.
  • O ile inne gatunki nie mają podziału na płeć, u Fanalis jest inaczej. Dodatkowo, samice są odrożniane przez kolor włosów.
  • Fanalis nie posiadają drapieżnika, zaś wedle niektórych same są określane jako śluzaki drapieżne.
  • Potrafi odeprzeć ataki fizyczne większości ghuli i śluzaków, nawet tak potężnych jak Juggernaut, Behemoth i Gargantuar. Na ogół też potrafi ich pokonać.
  • U Fanalis nie ma różnic siły między samcami a samicami - każdy moze być tak samo silny.
  • Fingerlingi Fanalis mają odmienny wygląd niż inne małe śluzaki - białą skórę i małą grzywkę, zależnie od płci czerwoną lub różową.
  • Fanalis lubią dręczyć Klan Cienia.
  • Klan Cienia czuje lęk przed Fanalis.
  • Fanalis Matt'a nazywa się Morgiana.
  • Morgiana ma długie włosy, w odroznieniu od większości Fanalis.
  • Był inspirowany rasą Fanalis z Magi.