FANDOM

Jest to drapieżnik polujący na Kryształki.

WyglądEdytuj

Posiada on kremową skórę z fioletowymi pasami. Brzuch ma jasnokremowy. W protoformie ma dłuższy ogonek, taki jak Zamrażacz. Ma szare kolce na plecach. Na głowie ma dwie czułki przypominające kolce, tylko że giętkie.

Po transformacji ma długie żmijowate ciało, osiem szarych kończyn oraz kolce na plecach i szare kolczaste szczęki ułożone w coś na wzór wiertła.

UmiejętnościEdytuj

  • Fala niwelująca - emituje specjalną falę dźwiękową, która stawia barierę dźwiękową dla wszelkich trześień ziemi oraz kopania tuneli przez Kryształki.
  • Bariera niwielująca - tworzy naokoło siebie i ofiary pole z fal dźwiękowych, które nie pozwalają kopać tuneli, przez co ofiara nie może uciec.
  • Śledczy tunel - wpada w ziemię i ryje tunel, mogąć tym samym ścigać Kryształki.
  • Lepki piaskowiec - wpada pod ziemię i emituej fale dźwiękowe, które zmieniają ziemie naokoło w gęsty piach. Kryształki i inne śluzaki mają trudności w poruszaniu się w nim, tylko Elimquake nie ma z tym problemu.
  • W protoformie kopie tunele.
  • W protoformie tworzy naokoło niewielkie pole zapobiegające trzęsieniom ziemi i kopaniom tuneli.

CiekawostkiEdytuj

  • Jego nazwa pochodzi od słów eliminate (eliminować) i earthquake (trzęsienie ziemi), co nawiązuej do jego zdolności zatrzymywania trzęsień ziemi.
  • Przypomina Grzmotorobaka.