FANDOM

Dr. Brain
Wiek 40
Rasa Ludzie
Przynależność Śluzostrzelec
Blaster Krodoa Z-RO
Mecha-bestia
Ulubiony Śluzak
Pierwszy Odcinek

Dr. Brain (znany też jako Zero) - jest to 40-letni strzelec i naukowiec.

WyglądEdytuj

Dr. Brain jest 40-letnim meżczyznom o czarnej skórze i długich, jasnych, wręcz białych włosach. Ubrany jest zazwyczaj w czarne, zdobione białym futrem spodnie, granatową koszulę z białymi wykończeniami oraz zawiazany przy szyi i spięty złotą klamrą o kształcie śluzaka płaszcz koloru białego, ze złotymi insygniami na sobie.

Jako Zero, wyglądem upodabnia się nieco do demona. Skóra przybiera blado-szary kolor. Zostaje dodatkowo "zaostrzona", w wyniku czego dość często przedziurawia fragmenty materiału od spodni i koszuli. Białka stają się czerwone, a włosy przybierają barwę srebrnych.

CharakterEdytuj

Brain jest podłą osobą. Nie okazuje żadnego szacunku przeciwnikom, kpiąc z nich. Jego stosunek do arsenału jest dość specyficzny - okazuje im dużo szacunku i ciepła, gdy wygrywają. Zaś gdy przegrywają, traktuje je jak śmieci, ze stoickim spokojem gotów je zdeptać. Cechuje go wielka intelignecja oraz zamiłowanie do planowania i rożnych łamigłówek.

Po przeistoczeniu w Zero, jego osobowość zmienia się diametralnie. Przede wszystkim - kocha niszczyć. Podczas walki lubi zadawać przeciwnikom wiele poteżnych obrażeń w krótkim odstępie czasu. Jest zdolny do wyżywania się także na przydatnych mu sojusznikach.

HistoriaEdytuj

Brain rozpoczynał karierę jako zaradny naukowiec w Futurii. Szybko jednak odkrył, że chce więcej. W związku z tym opuścił Futurię, skupiając się na przeszukiwaniu pradawnych informacji. Na przestrzeni lat odkrył wiele informacji o różnych sekretach Slugterry. W wyniku tej wędrówki pozyskał do swojego arsenału ghule.

Pracował on nad możliwościami wszczepienia w ludzi Śluzaczej Energii, dając im magię śluzaków. Eksperyment rozpoczął jednak z użyciem Mrocznej Wody. W efekcie blędnych kalkulacji substancji, z którą pracował po raz pierwszy, został zakażony cieczą. Doprowadziło to do rozdwojenia jaźni u Braina, tworząc opartą o Mroczną Wodę, drugą osobowość - Zero.

Zrezygnował on z posiadania ghuli, przerzucając się na śluzaki. Posuzkiwał on najrożniejszych śluzaków, bez ich wiedzy wszczepiając w ich ciała dodatkowe pokłady Śluzaczej Energii, które miały zwiększyć moc śluzaczej energii w ich ciałach w celu zatrzymania Zero. Wiele śluzaków nie mogło wytrzymać nadmiarów energii, chorując. Wtedy zostawały porzucane przez Braina. Wreszcie, zdołał on odnaleźć grupkę dostatecznie silnych śluzaków, które przetrwały naszprycowanie specyfikiem.

Po wielu latach Brain dotarł do informacji o Powierzchni. Zbierał jak najwięcej danych, podczas tego natykając się na zamaskowanego strzelca usiłującego go powstrzymać. Wywiązało się w wyniku tego wiele ciężkich walk, a Brain coraz bardziej zbliżał się do swojego celu. Wreszcie odkrył położenie Windy.

[do uzupełnienia]

Wystrzelony Dragneel został dosiegnięty przez mroczną mgłę Zero. Zamiana śluzaka w Godneela, wbrew planom Zero, nie zmieniła osobowości śluzaka. Wzmocniła jednak jego nienawiść, w wyniku czego ghul używając jednego z ataków doszczętnie spalił i wchłonął Zero, uwalniając od niego Braina. Wzmocniony, zniszczył maszynę Braina oraz zasklepił drogę na Powierzchnię, odcinając ją raz na zawsze.

Brain został odstawiony do Stalagmitu. Nie zauważył jednak, że za nim w ślad ruszył jego zmorfowany Poisonthink. Śluzak rozpędził się do transformacji, uderzajac i otruwając Braina.

ŚluzakiEdytuj

Brain aktualnie nie posiada żadnych śluzaków. Cały jego arsenał odszedł od niego.