FANDOM

Cursedoll
[[Plik:

[[Plik:|250px]]

[[Plik:|250px]]

|250px]]
Grupa Śluzaki
Typ Życie SWIATLO
Występowanie Bardzo Rzadko 3BARDZO RZADKI
Kolor Skóry jasnobrązowy, brązowy
Posiadacze Precht Hades
Preferowane środowisko jesienne lasy
Typ mocy śluzak Ushi no Koku Mairi

Jest to bardzo rzadki śluzak typu Życie.

WyglądEdytuj

W protoformie śluzak przypomina nieco szmacianą lalkę. Ma skórę koloru jasnobrązowego. Łapki i ogon maja ciemnobrązowe zakończenie. Na ciele ma blizny wyglądające jak szwy. Na brzuchu ma czarne znamię wyglądające jak rozciągnięty człowiek. Przy obu wargach ma szwy. Ma krótkie czułki, bardzo szeroko rozstawione.

Po transformacji ma podobny wygląd.

UmiejętnościEdytuj

  • W protoformie umie zmieniać swoje właściwości, oraz posiadanych lalek.
  • Zjednoczenie - śluzak emituje z rąk błysk światła, który kieruje na sojusznika lub wroga. Po oświetleniu go przez chwilę, w jego pobliżu pojawia się lalka voodoo, z napisanym na sobie imieniem ofiary.
  • Żelazna skóra - śluzak pokrywa siebie lub lalkę (a w efekcie "ucieleśnienie" lalki) żelazem. Zwiększa to siłę ataków, wytrzymałość oraz ciężar.
  • Płonąca skóra - śluzak pokrywa siebie lub lalkę (a w efekcie "ucieleśnienie" lalki) ogniem. Pozwala to na używanie ognia, który nie wywołuje żadnych obrażeń użytkownikowi.
  • Kolczasta skóra - śluzak pokrywa siebie lub lalkę (a w efekcie "ucieleśnienie" lalki) kolcami. Dzięki temu na ciele pojawiają się domocowane kolce, które zwiększają obronę oraz siłę ataku.
  • Użyteczna tarcza - śluzak zasłania się przed atakiem dowolną lalką. Atak nie dość, że nie dosięga śluzaka, niekiedy może przy trafieniu zmienić właściwość lalki, co daje nowe możliwości.
  • Zamiana miejsc - mając dwie lalki, śluzak może zamienić ich "ucieleśnienia" miejscami ze sobą.
  • Kontrola ruchów - śluzak steruje lalką wroga, zmieniając tym samym jego pozycję. Pozwala wprawić cel w lewitację, by nim chaotycznie rzucać. Śluzak nie może jednak dokonać za pośrednictwem lalki takich obrażeń jak zgniecenie lub wyrwanie jakiejś części ciała.

CiekawostkiEdytuj

  • Jest wzorowany na Kainie Hikaru i magii Ushi No Koku Mairi z Fairy Tail, zaś wygląd śluzaka jest wzorowany na używanej przez niego lalce voodoo, Panu Przeklętym (Mr Cursley / Noro-san).